آخرین عناوین

يکشنبه 11 شهريور 1397-23:55 کد خبر:62809

کسب رتبه "پیشتاز یک ستاره" کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران

در سی و هفتمین همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور، از دانشگاه علوم پزشکی مازندران به جهت کسب رتبه "پیشتاز یک ستاره" تقدیر به عمل آمد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران ،در سی و هفتمین همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور و سازمان‌های وابسته در زنجان، از دانشگاه علوم پزشکی مازندران به جهت کسب رتبه "پیشتاز یک ستاره" تقدیر به عمل آمد.

در چهارمین سال استقرار نظام مدیریت عملکرد در معاونت های توسعه مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کشور در سال ۱۳۹۶ برنامه های عملیاتی معاونت های توسعه مدیریت و منابع دانشگاه های علوم پزشکی کشور، توسط وزارت متبوع ارزیابی و دانشگاه علوم پزشکی مازندران عنوان رتبه پيشتاز يک ستاره کشور را به خود اختصاص داد .

سیدعلی صدرالسادات معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سی و هفتمین همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور سازمان‌های وابسته که در سالن اجلاس مرکز همایش‌های بین‌المللی روزبه دانشگاه علوم پزشکي زنجان؛ برگزار شد از سيد عباس موسوي رئيس دانشگاه علوم پزشکي مازندران به جهت ارائه مديريت عملکرد معاونت توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشکي مازندران در سال ۹۶ و کسب رتبه پيشتاز يک ستاره ، با اهداء لوح و تنديس قدرداني کرد.

گفتنی است لوح سپاس این رتبه برتر، توسط محمد پنبه چی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران و با حضور جمعی از اعضای هیات رئیسه این دانشگاه در مراسم گرامیداشت روز کارمند به رییس دانشگاه تقدیم شد.

در بخشی از متن این سپاسنامه، از سوی "سید علی صدرالسادات"؛ معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ، خطاب به سید عباس موسوی ؛ رییس دانشگاه آمده است:

نظام مدیریت عملکرد به عنوان فرآیندی که مسیر حرکت سازمان را بر مبنای ارزیابی وضع موجود و تجسم وضع مطلوب، مشخص و رصد می کند، ضامن تدام بقا و پویایی کارآمد هر سیستمی است.

مایه خوشحالی است، ابراز دارم، در چهارمین سال استقرار نظام مدیریت عملکرد در معاونت توسعه مدیریت و منابع در سال ۱۳۹۶، آن دانشگاه به رتبه "پیشتاز یک ستاره" نایل آمده است.

شایسته است از توجه جنابعالی و زحمات معاون محترم توسعه مدیریت و منابع آن دانشگاه و همکاران گرامی ایشان تشکر نمایم، توفیقات بیشتر همگان را در کسب رضایت الهی و نیل به اهداف بلند نظام سلامت از درگاه خداوند متعال خواستار باشم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :